• aIMG_9689.JPG
  • careu.jpg
  • DSC01321.JPG
  • DSC02847.JPG
  • DSC_0601.JPG
  • DSC_5853.JPG
  • IMG_0079.JPG
  • IMG_0519.JPG
  • IMG_1122.JPG
  • IMG_1124.JPG
  • IMG_1817.jpg
  • IMG_5066.jpg
  • IMG_6170.jpg
  • IMG_8169.JPG
  • IMG_8462.JPG
  • IMG_9804.JPG
  • IMG_9853.JPG

Experimentele la orele de fizică

Experimentele la orele de fizică ajută la înțelegerea conceptelor abstracte și la aplicarea acestora în situații practice. Fenomene precum legile lui Newton, principiile optice sau electricitatea devin mai clare prin demonstrații directe. Elevii învață să folosească echipamente specifice (cum ar fi osciloscoapele, generatoarele de curent, pendulurile) și să măsoare cu precizie diverse mărimi fizice.
Lucrările de laborator îi provoacă pe elevi să analizeze, să interpreteze date, să formuleze concluzii și să identifice erorile experimentale.
Prin participarea directă, elevii devin mai implicați în procesul de învățare, ceea ce le crește interesul și motivația pentru fizică. Abilități precum lucrul în echipă, comunicarea, gestionarea timpului și organizarea sunt dezvoltate în timpul activităților de laborator.
Lucrările de laborator reprezintă un punct de plecare pentru gândirea inovativă, dezvoltând curiozitatea și interesul pentru știință, consideră profesorul de fizică dl Sergiu Chiriac.
Iar înțelegerea metodologiei științifice ajută la dezvoltarea unei atitudini critice și bine fundamentate față de lumea înconjurătoare.
Lucrările de laborator la fizică sunt esențiale pentru o educație completă, oferind atât cunoștințe practice, cât și abilități necesare pentru viața de zi cu zi și carieră, susține profesorul și el, la rândul său, e susținut de elelvii dumnealui.