• aIMG_9689.JPG
  • careu.jpg
  • DSC01321.JPG
  • DSC02847.JPG
  • DSC_0601.JPG
  • DSC_5853.JPG
  • IMG_0079.JPG
  • IMG_0519.JPG
  • IMG_1122.JPG
  • IMG_1124.JPG
  • IMG_1817.jpg
  • IMG_5066.jpg
  • IMG_6170.jpg
  • IMG_8169.JPG
  • IMG_8462.JPG
  • IMG_9804.JPG
  • IMG_9853.JPG

O ședință de lucru

Ministerul Educației, Culturii și Cercetării a organizat o ședință de lucru cu reprezentanții Consiliului Republican de Atestare pentru selectarea membrilor Comisiilor republicane de atestare pe disciplinele școlare și de profil din Registrul de evaluatori-experți în vederea organizării și desfășurării etapei republicane de atestare a cadrelor didactice și de conducere în regim online.

Consiliul Republican de Atestare a selectat 24 de Comisii pe disciplinele școlare și de profil, pentru evaluarea în format online celor 1074 de cadre didactice și de conducere care solicită conferirea gradului didactic I și superior, conferirea/confirmarea gradului managerial unu și superior, conform unui grafic stabilit de minister.

În cadrul ședinței, secretarul de stat în domeniul Educației Natalia Grîu a subliniat că asigurarea unui proces de evaluare bazat pe corectitudine, obiectivitate și meritocrație, presupune selectarea membrilor Comisiilor de atestare în baza profesionalismului, rezultatelor deosebite în activitatea didactică și întrunirea rigorilor de onorabilitate și integritate.

Menționăm că la conferirea gradului didactic I și superior, în acest an, au aspirat 87 educatori, 125 învățători și 799 profesori din cadrul învățământului gimnazial, liceal și profesional tehnic, iar 63 cadre de conducere au solicitat conferirea confirmarea gradului managerial unu și superior.

Etapa republicană de atestare a cadrelor didactice și de conducere în regim online se va desfășura în luna iunie.

Precizăm că în sesiunea de atestare din anul curent se implementează noul Regulament de atestare a cadrelor didactice care pune accent pe evaluarea competențelor profesionale și diseminarea bunelor practici prin valorificarea experienței pedagogilor la clasă în cadrul sesiunilor publice de atestare.

CONECT

Momente din ședințele cu psihologul Tatiana Botezatu, care se află la finalul proiectului pentru părinți!

Our super great students

Felicitări!! Bravo elevi și bravo doamna Costiuc-Hămuraru Eudochia!

Un training de succes!

24 de psihologi școlari din 20 de instituții de învățământ din municipiul Chișinău și raionul Sîngerei au fost instruiți între 2 martie și 6 aprilie să devină facilitatori în cadrul Programului de educație parentală CONECT – Adolescența pe înțelesul părinților.
Dacă sunteți părinte de adolescent și doriți să vă înscrieți la Programul CONECT, puteți să vă adresați la psihologul școlar din cadrul instituției de învățământ pe care o frecventează adolescentul Dvs. La program pot participata părinți și îngrijitori de adolescenți din municipiul Chișinău și rn. Sîngerei.
Tatiana Botezatu, psihologul din IPLT ”Gaudeamus” a beneficiat de formare în cadrul unui program interesant, iar apoi a venit în fața unui grup de părinți pentru diseminarea informației.

ANUNȚ!

Stimați părinți, elevi si profesori!
Administrația IPLT “Gaudeamus” vă informează despre Hotărârea Nr. 37 din 08.05.2021 a Comisiei pentru Situații Excepționale a municipiului Chișinău.
În baza acestei hotărâri, începând cu ziua de marți, 11 mai 2021, procesul educațional pentru elevii din clasele a V-a - a XII-a se organizează cu prezența fizică a elevilor, cu respectarea strictă a normelor de sănătate publică privind prevenirea și răspândirea COVID-19, conform modelului 4 (învățarea hibrid: 50% - prezența fizică, 50% - studii la distanță).
Triajul matinal va fi efectuat la intrările 1, 2, 3 și 4 de la ora 8.00 până la 8.30.
Desfășurarea lecțiilor se va organiza în conformitate cu orarul de bază și schimbul de cabinete pentru elevii cu prezența fizică.
Circulația elevilor prin instituție se va desfășura cu respectarea indicatoarelor și a scărilor de urcare și coborâre.
Săptămâna este pară, marți 11 mai se prezintă fizic grupa I.
Vă mulțumim pentru înțelegere!