April 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

  • aIMG_9689.JPG
  • careu.jpg
  • DSC01321.JPG
  • DSC02847.JPG
  • DSC_0601.JPG
  • DSC_5853.JPG
  • IMG_0079.JPG
  • IMG_0519.JPG
  • IMG_1122.JPG
  • IMG_1124.JPG
  • IMG_1817.jpg
  • IMG_5066.jpg
  • IMG_6170.jpg
  • IMG_8169.JPG
  • IMG_8462.JPG
  • IMG_9804.JPG
  • IMG_9853.JPG

Voluntarii fac lecţii interesante

Voluntarii fac lecţii interesante Liceul Teoretic GaudeamusElevii din LT ”Gaudeamus” sînt încadraţi în mai multe proiecte de voluntariat. Francesca Ghilaşcu, elevă din clasa 11lm , a lucrat cu elevii din clasele a V-a în cadrul lecţiilor cu tema “Proactivitate VS Reactivitate”.
În cadrul lecţiilor a fost prezenţă şi activism maxim. Scopul lecţiei a fost
familiarizarea copiilor cu noţiunea de proactivitate şi reactivitate, precum şi îndemnarea de a fi proactivi.
Obiective : înţelegerea noţiunii de proactivitate, diferenţierea persoanelor proactive de cele reactive şi cunoaşterea avantajelor unei persoane proactive.
Pe parcursul lecţiilor, copiii au dat dovadă de inteligenţă, isteţime, entuaziasm şi receptivitate. Absolut toţi copiii au fost activi. S-au descurcat la toate activităţile, în special la Ice Breaker.
Francesca a fost prinsă într-o situaţie interesantă şi, pe alocuri amuzantă, atunci cînd trebuia să selecteze 2 voluntari pentru una din activităţi. Toţi copiii vroiau să fie selectaţi.
La sfârşitul lecţiilor, au fost adresate întrebări copiilor pentru a testa cunoştinţele acumulate de ei. De asemenea, au fost întrebaţi copiii dacă vor proceda, în situaţii diverse, în mod proactiv sau reactiv.
Cea mai mare parte au răspuns că vor acţiona în mod proactiv.
La final, cei mai activi copii au primit stickere ADC. De asemenea, toţi copiii au zis că vor să mai aibă lecţii de acest gen!